Precum se ştie în cercurile concentrice ale înaltei ilegalităţi performată de anumiţi desenatori în serie de pe teriroriul românesc++++câştigat cu sînge şi lacrimi si şpagă de la anti-ortodocşii imperialişti în secolul ce a trecut++++ există fără doar şi poate o ISTORIE adevărată şi imaculată a benzii desenate naţionale, cu obârşia, aşa cum se cuvine, în documentele secrete dacice păstrate cu sfinţenie conspiratistă de securiştii aflaţi sub jurământul şcolii daciste din perioada ei de glorie absolută sub binecuvântarea gardistului multimilionar Drăgan-san.
123456789123456789123456789123456789123456789123456789123456789123456789123456789
Marele mister şi unul dintre cele mai importante evenimente cu adevărat fecunde ale culturii pământene, trecut cu vederea de oamenii care nu vor să vadă realitatea, este că banda desenată în forma ei cristalizată, pură şi hiperplanimetrică s-a născut în prosperul Imperiu Dacic, cu peste 150 de ani înainte de cuceririle şi distrugerile mişeleşti ale romanilor. Oare câţi specialişti realizează adevărata cauză a columnei lui Traian, care nu este altceva decât un tribut cultural cu valoare clară de emulator al industriei manufacturiere daco-getice de benzi desenate = pur şi simplu mediul de comunicare preeminent în toate formele oficiale sau neoficiale ale continuumului civilizaţiilor daco-geto-traco-scitice ( fenomenul Blue Banana etc. nu este în fapt deloc nou – dar despre complexele fenomene urbane ale concivilizaţiilor Europei Antice vom dicuta cu altă ocazie – probabil niciodată dar cine ştie..). Aşadar, când Decebal dădea un decret guvernamental sau făcea un amendament Constituţiei Dacice ( prima constituţie protocomunistă ever), acestea se consemnau sub forma unei benzi desenate…desigur manifestările private ale acestei cutume, cum ar fi corespondenţa sau listele de cumpărături, pot lua cele mai diverse forme sau stiluri şi se constituie într-o bogăţie inepuizabilă de expresivitate colectivă profund democratică şi plină de valenţe umanist-progresiste. Majoritatea dovezilor legate de preeminenţa şi frapanta modernitate a conglomeratului cultural din bazinul daco-tracic au fost manipulate sau suprimate în totalitate de către imperialismul roman şi agenţii săi culturali sau de agitaţie propagandistică. Normal că monumentul menţionat mai sus, şi anume notoria Columnă, a rămas în cele din urmă o mărturie a deformaţiilor culturale impuse de Occident asupra celor cuceriţi, mai degrabă decât o dovadă a purei lor măreţii. Prin dominaţia romană asupra restului Europei, moda benzii desenate – aflată în forma sa pură şi organică, ca supremă dominaţie a naraţiunii igienice asupra istoriei bastarde , doar în DACYA – s-a răspândit viral aşa cum este normal să se întample cu modelele adevărat originale.
Aşa cum se poate deduce fără prea mari bătăi de cap în momentul de faţă , documentul reprezentat mai jos suferă de anumite inconsecvenţe în substrat – este drept, greu identificabile sub pletora de pagini full-color scrise corect gramatical şi situate judicios într-o sinceră istoriografie autocoerentă – grave.
Grave tocmai pentru că pleacă din Grădina Edenului greşită. Mai exact spus se dau jos din Arcă pe muntele pe care nu trebuie. După cum ştiinţa geografică ne arată atât de clar, muntele Ararat este situat foarte convenabil pentru ca statistic vorbind, direcţia cu cele mai mari şanse să fie aleasă de către supravieţuitorii care coboară din Arcă, este cea a Daciei. Aşadar, de unde trebuia începută o istorie acurată a benzii desenate ( nu doar romîneşti, ci chiar terrane) ? Ştiu, în punctul acesta v-aţi grăbi să spuneţi Dacia, însă avem la dispoziţie zeci de kilometri de săpături şi mostre implacabile de tehnologie( paşnică, nu de război ) dacică secretă de ultimă oră la acea oră, care adeveresc coborârea , aşa – zisa descălecare cosmică a uneia dintre cele mai puternice ramuri de navigatori intergalactici şi vânători de găuri negre – Şerpilienii – strămoşii de sînge ai lui Zamolxes, cu 2000 de ani înainte de naşterea lui Traianus. Aceste fiinţe superdezvoltate au adus conceptul de banda desentă pe pământurile terrane, prima mostră autohtonă situându-se în spaţiul cultural dacic.
În ciuda limitărilor în ce priveşte plaja temporală acordată bezii desenate româneşti ( primele exemple fixate în anul 1891 ne fac să ne întrebăm cu stupoare cum se pot suprima aproape 4000 de ani de creaţie fecundă ultra-pervazivă, multidisciplinară, multinaţională, multilaterală, multianterioară şi multiposterioară ) , trebuie să recunoaştem şi să lăudam chiar, cvasi-exhaustivitatea catalogării perioadei de glorie a creaţiei ultranaţionaliste, orientată spre popularizarea unei versiuni pure şi ideologic ideale( deci adevărată) de istorie strămoşească comprimată în 3 pagini de one-linere, lipsite de seva scenariilor stalloniene, dar fără doar şi poate adevărate şi ştiinţifice.
În ciuda uneltirilor externe şi a versiunilor oficiale occidentale, orientate pur şi simplu spre mistificarea şi alterarea neştiinţifică a realităţii corecte cunoscută specilaiştilor revoluţionari avizaţi, mostre din tezaurul dacic de comics, salvgardat prin eforturile combinate ale forţelor interne suprematic patriotice , se pot regăsi în reproduceri judicioase ale anumitor cadre din documentele păstrate până în zilele noastre, răspândite în locuri publice pe tot teritoriul naţional.
3 comments
sa sti ca sunt realitati care ne sunt ascunse si adevaruri care sunt mascate. prin excluderea unora si includerea altora(neadevaruri, falsitati) suprematia dacica nu este recunoscuta.
dar va fi
vremea noastra va sa vina
Author
it’s great to hear from people all round the world who’re really into FACTS
Author
reality is what it is